Du vill vara hjälten i historien om mig, Florence nightingale, och jag hatar all hjälp

Rubriklåt: Återvändsgränd med Daniela Rathana, en banger från så mycket bättre som jag älskar
 
Hallå från en trött och stressad mem! Jag kan inte tänka en enda tanke och det märks för jag förstår typ inget som Stella säger. Hon förstår inte vad jag säger heller sooo it works. Men vi har väl haft det bra. Vi har till exempel gjort smores! Eller ja...vi hällde choklad och marsmallows i en form, ugnade det och använde kex som skedar. Rimligt och även: gott. Och mysligt för det kändes som om vi var tolvåringar som gjorde ett extra slafsigt mellanmål. Så ska man fan ha det! Vi lagade också spagetti och köttfärssås och tittade på mushmushmush. min crush (mush-crush som Tilda sa, kul för det rimmar bara i text) hamnade i eliminering, så det var många känslor, men hon klarade sig! Tur det för annars hade jag blivit lesen. Och sen har vi poddat (kanske vårt kortaste avsnitt?) och chillat och båda mått sääämst. Blä känner mig som en trasa som borde slängas :( men ska duscha och sova istället för imorgon ska jag upp typ 07. Rip mig. Ses från Lund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0