God, I could never be like you, I can't change I can't change and I don't want to

Rubriklåt: Midnight med Tyler Glenn, en helt otrolig låt från veckans cirkelmix
 
Hallå från natten! Ooo sjukt att jag har midnight som rubrik och så är det mitt i natten. Det var inte med flit. Och idag har vi varit själva och det har varit skönt fast jag saknar också mina vänner. Vi gick upp tidigt för boendestödet skulle komma, så vi röjde järnet och hon var snäll som vanligt. Fan vad vi kommer sakna henne när hon slutar. Vi vilade lite när hon gått och jag läste hp för glatta livet, för på eftermiddagen var det pottersnack med Robert. Vi rantade om house elves, jag hade suspekta takes om ludo bagman och vi hatade all jävla sexism som kaosade loss i dessa kapitel. Det är inte okej tycker jag personligen, blir bara mer och mer lack på de här bokjävlarna. Tur att nästa bok är min favorit. Den innehåller "massa skräp" enligt Robert, vi får väl se vad han tycker när han djupläser. Anyhow...sen lyssnade vi på flashback, åt gröt och drällde, och det var den dagen. Inte ens en semmeljävel har jag ätit idag. Vi skulle ha gått på semmeldejt med Stellas mamma men vi orkade inte. Men det var skönt att vila och kul att potter-ranta, och nu ska jag försöka sova. Det går nog bra hoppas jag (tar såklart i trä nu). Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0