I still wasn't kissed at sixteen and I still need a friend

Rubriklåt: Long lost penpal med hello saferide, som vi hörde idag och den är jättefin
 
Hej från Lund! Ja jag är här igen, så blev det nu. Jag sitter i lilla soffan och dräller och ska snart sova. Men först blåga ju! Och imorse tog jag mig upp (för sent) och till tåget, och på tåget drällde jag mest. Det som är relevant att nämna där är att de nya cola-korkarna är onda, för de sluter fan inte tätt och därför fick hela min handväska cola på sig! Det var jättejättetaskigt! Jag hoppas att den överlever men vi får väl se.
 
Jag kom fram och hängde här ett tag och sen åkte jag till Skogis. Det är så mysligt dääär! Vi lyssnade på Annika Norlin och åt megafika: wienerbröd, ballerina kladdkaka och mammas supergoda drömmar. Lyx! Vi pratade mycket om alla sorters folk vi stör oss på, märkliga situationer vi har hamnat i, folk som pratar om jättemörka saker i casual sammanhang och hur ätstörda tankar funkar (på ett sunt sätt obs). Vi köpte sushi / friterad kyckling och pratade mer om twitterdrama, Lolita och en massa annat jox. Det var så mysligt! Och sen kom jag hem hit och nu tittar jag på en tre timmar lång video om jk rowling. för...det ville jag tydligen göra? Okej Emma. Men jag har lärt mig väldigt mycket faktiskt! Men nu ska jag lära mig: Sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0