Plötsligt står man på en lekplats med en festis

Rubriklåt: Nånting, kanske stjärnorna med Lars Winnerbäck, för vi lyssnade på den skivan igår och alltså det är ju det bästa öppningsraden!
 
Nä vet ni vad om man skulle blogga lite kanske. Vet ni vad som har hänt? Nä precis, det är inte mycket. Igår chillade vi bara och jag researchade en massa och sånt, och idag var vi i solna...igen. Och nu fick vi hämta ut mitt dumma pass! I have it! Success! Och vi åt på grillen igen ("har du tänkt på att de flesta hade ätit på ett annat ställe andra gången de åkte dit?" "men näää, det är ju vår grill!" Stella är: söt) och köpte godis, så det är ändå bra. Men annars kämpar vi mest på. Försöker hålla modet uppe. Men det är ganska illa med min lilla stellibelli tyvärr. Jag mår väl okej, men är sur på min data för den vägrar låta min kamera fungera. Så jag, Stella och pappa kämpade som djur med den ikväll och lyckades: inte. "men jag har ju en extern webbkamera", sa Stella efter flera timmars jobb. ...det säger du nu? Så vi hoppas att den funkar. Och cirkelskiva har jag inte lyssnat på, för jag är objektivt en ganska dålig vän faktiskt, men som sagt: jag kämpar på. Det gör vi alla i detta hushåll. Och det var allt för ikväll, förutom detta: Päronsoda är så jävla jävla gott. Det kan man också köpa i solna för de har hemköp. Tänk att jag bodde vid ett hemköp i sex år och typ aldrig köpte päronsoda? Fy fan Emma you besvik me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0