Så att vi kan se vilken väg vi vill ta, och vad som är viktigt och vad vi vill ha

Rubriklåt: Du får ännu mitt hjärta att slå med Sarek, aka "flöjtlåten", som jag upptäckte att Tova lagt in i sin årslista och den är så braaaa
 
Hallå hej! Igår orkade jag inte blogga, sjukt nog, så jag gör det nu istället. Och ojjj vad jag sov! Jag somnade till podden (unheard of) och sov som en stockajävel i tolv timmar. Sen drällde vi och fixade med hushållet litegrann, men sen på kvällen kom Stellas mamma på middag. Vi pratade mycket om podden och olika historier från hennes förflutna som hade med den att göra, våra minimala framsteg i livet, våra bästa radiodokumentärer och en massa annat säkert. Hon hade med sig både äppelkaka och citronkaka, så det var lyxigt liv, och när hon åkt hem tittade vi äntligen på på spåret. Det var jättesvårt men också kul och jag gissade rätt på sista låten innan den kom pga kan bara en svensk producent som också har afrikanskt ursprung, visste inte att det var just det landet men ändå. Nåt ska man ju ha för att kunna allt om det svenska popundret i guess. Så det var en myslig liten söndag och sen har jag sovit, researchat och ätit lunch. Jag glömde köpa pajer till mig själv så jag fick äta en av Stellas köttbullar-färdigrätter, och alltså det var så gott? trodde inte att jag kunde äta såna men mmmm det var det bästa! Stackars Stella som inte får ha sina luncher för sig själv längre. Men nu har ingen av oss skräpluncher så vi borde verkligen laga matlådemat ikväll. Lycka till till oss, hoppas vi klarar denna prövning lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0