Vad har du gjort Veronica med dig själv, helgen måste ta slut

Rubriklåt: Måndagsbarn med Veronica Maggio, som jag och Henrik hade ett moment med idag och också sant för nu tog helgen slut :(
 
Hallå hej nu är vi all alone igen. Det är jätteensamt :( men också skönt att inte ha tusen saker också. Men vilken jävla drömdag det har varit idaaag! Jag drömde visserligen om spya, men sen vaknade vi saaaakta allihop och tog oss upp. Kommer sakna att vakna av att höra röster från balkongen och att alla vaknar i sin egen takt. Så fucking mysigt. Men vi åt frukost (jag åt jättemycket kräm) och pratade jättemycket om pistagenötter och vem Alex skulle ringa för att få såna. Det var en väldigt förvirrad konversation för hen ville inte ringa någon...jag kan inte riktigt förklara det.
 
Sen gick vi på äventyr, till husby gård. Där fikade vi (jag åt "punchkaka" eh ja tack) och kollade på hantverk och till exempel såg jag en skål med två katter på! Alltså det var två små kattor som satt på kanten av skålen! Jag ville köpa den men den kostade 550 kronor sååå I did not. Men den var så fiiin! Och jag älskar husby gård jag vill fan alltid gå dit :( tänk att sitta där och skriva! Det vill jag fan! Vi gick hem och Alice klippte mitt hår, så nu ser jag inte ut som nån jävla tjej och det är det bästa. Och hon sa en så fin grej, så nu ska jag berätta de tre finaste sakerna folk har sagt om vår podd i helgen:
1) Alice och jag pratade om mitt ex och att jag ville ha barn med honom och grejer. När jag sa att det är tur att jag inte har det sa hon "ja, då hade du haft barn istället för podd! Hur skulle det gå?" <3
2) När vi pratade om artister att ha i podden sa Henrik typ "den har vi inte pratat om!" för hen tycker att det är vår podd. även när hen inte är med så är det ändå lite hens podd <3
3) Ellie refererade till att berätta nåt om en homohits-artist som "checking in with the family" fast vi inte var i podd! <3 <3
 
Så, alltså, de är så gulliga. Och sen åkte alla förutom Henrik, för hen skulle åka senare och hängde här några timmar till. Då åt vi maxmat och fixade en spellista med låtar där artister sjunger sina egna namn! För det är det bästa! Det var därför vi flippade över rubriklåten, som vi annars inte har en så stark relation till lol. Men alltså att göra spellistor med folk är verkligen det vackraste jag vet. Det är en så stark conection mellan två personer, det går typ inte att förklara? Så vi var helt uppslukade av det och ropade om låtar vi kom på och inte kom på, och sen åkte hen iväg vilket är duuuumt. Så nu är det bara vi kvar. Trötta ankor är vi, som ska soooova nu. We need it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0