There you stood, holding me, waiting for me to notice you

Rubriklåt: Red sam med flyleaf, från veckans cirkel-hopkok och man behöver lite christian rock around here
 
Hallå gänget! Fan vad dåligt vi mår här hemma det ska ni veta. Jag mår liiite bättre idag, inatt kändes det typ som om jag skulle dö. Det var stelt. Men vi har kämpat på och igår började åtminstone mushmushmush (sveriges mästerkock). Vi försökte läsa av vilka som är flator, men oftast var de bara norrlänningar...typ alla tjejer från norra norrland ser ut som flator? Det är störigt men också väldigt fint. Vi åt jättegod pastasoppa (jag typ skrek för att det var så gott, jag var hungrig) och sen har jag bara haft så jävla mycket ångest och typ sorg i kroppen. Stella har kämpat med a-kassan från helvetet, jag har knappt suttit upp, men idag ska vi åtminstone podda. Jag gick djupt ner i yeehaw country music-research igår och kan nu: allt. Skoja jag kan nästan inget men allt jag kan får ni höra nästa vecka! Det blir kul! Ses imorgon, då har säkert...nåt hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0