And if I was a woman, would you want to hold me then?

Rubriklåt: Apartment med adeem the artist, från veckans cirkelskiva och en så fin jävla låt
 
Hallå från sommarnatten! Stellibelli vill sova genast och det vill jag också men jag glömde blåga lol så nu gör jag det. Jag är trött som en anka och Henrik kommer om mindre än sex timmar såatteh. Soffan är bäddad så hen har ju nånstans att sova när hen ramlar in iaf, men ändån. Men ja, idag var Stella på en till intervju, så det känns ju bra tycker jag! Och efter dräll och gos åkte vi till Kista och träffade stellas mamma. Vi åt middag på brödernas ("är det här ert nya favoritställe nu?" eh ja) och pratade om kaos i familjen, mina sjukhusäventyr och lite sånt. Vi handlade viktiga saker till Stellas persikokaka (som vi ska äta imorgon och jag är taggggad) och nu är vi hemma, och jag har hört de nya annika norlin-låtarna. jag skrek "jag har många känslor! De är sorgliga men jag vet inte varför!" till Stella om det. Det var mycket okej. Men det var allt från idag, ett snabbt litet blåg innan vi faller i dvala. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0