Every song I knew I've been deafened to, and there's no one left to sing to

Rubriklåt: Cassandra med Florence + the machine, från veckans cirkelskiva och seriöst den bästa pandemilåten
 
Hej från mig och hostande Ester. Hon brukar inte hosta så ofta längre, men nu ikväll har hon på riktigt fått tre hostattacker? Vad fan är det för fel nu? Hon har fått sina meds och allt! Det är dåligt :( men det är inte farligt heller så jag försöker tänka på det. Och ja nä jag mår inte bra idag heller, men nu ikväll mår jag väl liiite bättre. Men inget känns kul, inte ens podden känns kul. Seriöst, om inte ens podden känns kul är ju inget kul! Jag har verkligen försökt hitta saker som är kul, och det enda som har funkat är en lesbisk serie som jag inte ens kunde se. Så jag såg klipp från den och då blev jag glad. Och nu har en youtuber jag gillar lagt upp en 4,5 timmar lång video. Den är också kul faktiskt. Så två saker är kul! Resten är tråkigt. Nä okej jag åt lösgodis idag och det var gott. Särskilt såna runda i papper som smakar chokladboll men inte är chokladbollar. De är seriöst det bästa som hänt I want them forever. Förutom detta har jag sovit i hundra år, drömt om kräk (kul va), ätit sallad och klagat för min tjeja över hur dåligt jag mår. Hon tvingade ut mig i solen vilket var bra för jag hade glömt att jag behövde solen. Hon är en bra tjeja. Så, ja, kul blogginlägg! Imorgon ska jag i alla fall träffa en annan människa än min tjeja, så det är ju kul åtminstone. Då har ni nåt att läsa som inte bara är wä wä gnäll gnäll. Det kan ni se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0