I know that it's over, I don't need your closure

Rubriklåt: Closure med Taylor Swift, som vi lyssnade på och sjöng igår
 
Hej från värmen! Här sitter jag i den tropiska lägenheten och dräller. vi har det ganska bra ändå och Stella är på bruce! Hon är på sin plats nu säger hon! Och igår vare ju midsommar och Ellie kom hit. Vi åt en massa god mat, till exempel stekt majs (liksom stekta majskorn? Sjukt beteende men också gott) och ägg som jag och Ellie worshipade. Vi lyssnade på one direction pga Oliver och det slutade med att vi tittade på alla deras auditions till x factor. Det var mysligt och alltså flera av dem var så dåliga? Jag dömde ut dem och tyvärr var den störigaste bäst. hatar när det händer. Vi pratade en massa om våra sämsta ex och framför allt om de roligaste stories vi har om dem. Abusive ex har ofta så sjuka jävla stories eftersom de bråkar om så random shit. Så vi skrattade åt att göra slut över cola, äventyr i Borås tingsrätt och femhundralappar ("om du tappar en femhundring i min lägenhet kommer jag ta den!" är en grej nu). Vi hade så jävla kul och plötsligt drog Oliver fram otroliga mängder snacks, peak liv! Vi gick över till Taylorlyssning och pratade såklart om eras tour en massa, för det måste man faktiskt göra. En riktigt bra midsommar all in all.
 
Vi sov såklart en massa och idag har jag researchat i värmen. Och nu har jag hört talas om att vi ska köpa pizza, eller ja det är jag själv som har sagt det lol. Det är åtminstone liiite svalare nu, så man kan leva. Så jag mår bra här i det västraste av götaland, ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0