Is this all we get, to be absolute?

Rubriklåt: Absolute med the fray, från veckans cirkelskiva
 
Hej från sjukstugan! Japp, både jag och Stella vaknade sjuka idag. Först hade vi bara ont i halsen, men sen kom febern with a vengeance. Fy fan vad jag hatar feber! Hela min hud känns som om den sitter på fel håll :( och jag blir varm och kall hela tiden och kan inte gå nånstans utan att bli andfådd. Hur fan ska jag tömma kattlådorna snart? Huuuur det kommer inte gå? Så eh ja, det är miserabelt idag. Vi har vilat såklart, men också tittat på inas bruce-dokumentär! iiiii! Stella var så lycklig och Ina var så hype och jag lärde mig såklart en massa om bruce. Vi pratade om fattiglåtar såklart och Ina åkte till olika platser han varit på och jag älskar sånt! Vill så gärna åka till ställen som är besjungna av mina faves men det har inte hänt än. Nästa gång jag är i london ska jag åka till joiners arms dammit! Och ja, jag är jättetrött och vet inte vad mer jag ska säga. Jag gäspar non stop och tårar rinner ur mina ögon bara sådär utan anledning. nu tittar vi på r slash och ska sova som bebisar, hoppas jag...är orolig att vi inte kommer somna för att vi är paja. Det vore så ovärt men jag har ofta svårt att somna när jag är sjuk. Vad fan är grejen med att jag blir sjuk hela tiden nu? Det brukade vara en rarity men det händer ju fan jämt nu! Sjukdomen ba jag händer jämt :))) lol okej kul Emma. Just det mitt album är ute igen! Så nu finns alla inspelade låtar jag har gjort på plats igen! Med det säger jag: godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0