Jag frågar vill du dela cigg med mig, när vi andas är det som musik för mig

Rubriklåt: Vi två med Estraden, bara en vibig låt inget särskilt alls
 
Haj från sommaren! Det är sommar den här veckan och jag klagar: inte. Jag har basically bott på balkongen idag och till exempel pottersnackat med Robert. Jag hyllade mina favoritscener jättemycket ("nu har jag sagt bara positiva saker, men jag tycker ändå inte att det är tillräckligt positivt!") och pratade massor om när Harry är ett accidental jättevälskrivet system, vi hypade grubbly-plank the butch icon (eller ickebinär, vi kan inte riktigt bestämma oss där) och allt var mycket trevligare än sist för det var så att säga inte de deppigaste kapitlen ever. Sen har jag drällt på balkongen som sagt, twittrat med främlingar om podden (!), lyssnat på ett fruktansvärt mord (och inte på det bra sättet! jag mådde jättedåligt! nej Lilla du vill inte höra det är bara hemskt!) och haft det bra. Det var väl inte så spännande idag heller, men jag mår bra! Oooch Stella har fått intervju på ett jobb i skåne! Obs det betyder ju verkligen ingenting, men liksom...ändå. Hypen finns. Och imorgon ska jag träffa andra människor, har ni någonsin hört så sjukt? Jag ska på tillställning och allt! Och fira att det fan i mig är 500 år sen vasajäveln blev kung! Oklart hur, men fira ska jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0