Jag har fåglarna, konsten, poesin, och Rammstein

Hej från sängen och värmen! Det är så jävla varmt you guys ni skojade inte om den här sommaren. Och Stella har inte ätit en enda persika idag! Hur kan det vara en sommardag utan persikor? Tur att hon ska köpa nya imorgon. Anyhow, imorse vaknade vi för tidigt tycker jag och hade boendestöd. Det gick bra och vi fixade och donade, och sen pratade jag med Henrik så att hen kunde läsa upp en lång lista i en bild på twitter. Det där är fan commitment till en blind bestie. Och det var mysligt att höra hens röst för jag saknar hen redan som en störd jävel.
 
Sen sov jag svinlänge i alla fall, för det är jag värd. Och sen har jag haft det mysligt bara: chillat på balkongen, pratat med Lilla när hon åt kola-mikropopcorn (betyg: meh), åt jätteäckliga vego-fiskpinnar (de var seriöst så äckliga what's up with that!), chockades av toxic boy mums (emotional incest is a thing och det får inte vara deeeet) och sen hände det en sjuk grej. Detta var grejen: vi fick en patreon som vi inte känner! iiiiiiiii! och hallå häromdagen såg vi ett dm vi hade fått från en liten bebbequeer som älskar podden! Det är verkligen det sjukaste i hela världen! Vi har officiellt peakat nu i livet vill jag bara säga. Och det var min lilla dag, och just det rubriken. Det är från tack för insläpp och i en random kvinnas dikt, vilket inte är särskilt rimligt. Men ändå kul att ha de sakerna. Så, godnatt ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0