Jag vill ha kort på när det inte händer någonting, allt som händer i det

Rubriklåt: Snoosa med säkert!, för det har varit mycket med min sömn lately och också exakt så är det ju
 
Hej från solen och värmen! Jag förstår inte varför jag sitter ute egentligen, men det gör jag lol. Jag är varm och glad och läser bok, och försöker dricka en isflaska men den smälter saaaakta. Tycker den får move along lite för jag är törstig! Men igår lämnade jag lägenheten och träffade andra människor, för jag var på jennys baby shower! Hon ska få en till bebbe och Vega ska bli storasyster! Sist vi såg Vega var hon en liten minibebi, och nu är hon liksom ett barn! Hon och en annan bebbe lekte och tramsade och framför allt berättade Vega för alla att hon inte hade strumpor eller byxor (byssor) på sig hundra gånger. Jag och Stella höll på att svimma av söt och Stella pratade så fint med henne. Seriöst gick från "nä jag vill nog inte ha några ungar" till "jag vill vara mamma med den här tjejen så mycket!" För hon är så fin med barn. Vi fikade och pratade om graviditeten och också en annan av Stellas vänner, Erika, som ska få tvillingar! Så snart är det treee nya bebisar i gänget! Det är så magiskt! Vi pratade om bra barnnamn (och mest mindre bra) och bebben fick massa presanger. Av oss fick hon en elefant-filt som storasyster i alla fall approved of och ville låna. Det är allt vi behöver.
 
Sen kom vi hem och jag sov, för jag hade nästan en all nighter natten till igår. Somnade typ 07:30 lol. Men jag hittade ett nytt bra band under min ickesömn! Lyssnade på dem i typ en timme på morgonen och det var så jävla trevligt. Men igårkväll åt vi sen perfekt lax (!) och chillade, och idag har boendestödet var här. Det är alltid nice, för då blir det lite ordning här hemma. Och sen har jag sovit, försökt boka en läkartid men de hade inga (fuck dem) och solat här ute. Och lagt upp ett lååångt poddavsnitt! Det kan ni ju se fram emot eller nåt. Ses imorgon, på tåget förmodligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0