Once I took your medication to know what it's like, and now I have to act like I can't read your mind

Rubriklåt: Cool about it med boygenius, en av mina favoritlåtar atm och den får mig att tänka på min dyke squad <3
 
Haj jag är hemma! jag hade ju tänkt blåga från gbg igårkväll, men vi kom hem alldeles för sent för sånt så jag gör det nu istället. Och igår var det dags för andra lången med vännerna! Det var nåt vi sa typ hundra gånger på töntig göteborgska, eller ja mest jag lol. Det är alltså där alla pubar finns och där man ska hänga. Så jag, Ellie och Oliver hängde på kellys och pratade om våra brokiga förflutna, namnbyten (Oliver tyckte att Emma var ett ickebinärt namn, hur gulligt?) och våra respektiva vänner (Ellie blandar tydligen ihop Onna och Skogis which I love her for). Ellie och jag köpte dessutom billiga drinkar, men bytte sen med varandra för båda gillade den andras mer lol. Vi gick vidare till nästa ställe för en massa deeeeptalk om de vidrigaste sakerna vi gjort och situationerna vi varit i, så det gick till lite platser om man säger så. Men vi rantade om folk vi inte gillar och sånt också, för att inte bli för ledsna. men alltså det är så sjukt att lära känna folk när man redan är nära? Vi liksom hoppade över steg i vår relation och nu lär vi känna varandra fast vi redan liksom känner-känner varandra. Det är väldigt fint och ovant att vara så trygg med folk. Vi hann med ett ställe till och där minns jag inte riktigt vad vi pratade om? Det måste jag inte komma ihåg, för det var så jävla fint och trevligt. Kanske kommer på nåt mer att berätta när min hjärna inte är bränd.
 
Idag har vi kört hem. Stella har kört som en jävla kiiing trots sinnessjuka regnskurar ("apokalyptiskt regn" kallade Stella det) och vi har lyssnat på poddar och kämpat på. Vi åt på mcdonaldes i jönköping (tror jag) och skrattade åt poddarna, men mot slutet satt Stella mest och kramp-höll i ratten for dear life stackars älskade bebben. Men vi är hemmmma! Och nu ska vi sova i vår egen säng fuck yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0