You're my sacred passion and I have no other

Rubriklåt: My number one med Helena Paparizou, som vi sjöng lagom fint igår
 
Haj hallå gullunglar, nu har det varit partaj! Och vet ni, igår fyllde jag och Stella fyra årar! Vi har varit ihop i fyra hela år! Och vi firade med att äta glass, fast med mormor. Vi köpte jättegod glass på glasskulturen och satt på en bänk och pratade om enorma blåmärken, väninnor som vanligt, bebisar och en massa annat, och det var sol och lovely. Vi gjorde ärenden och kom hem, färgade hår och sånt, och sen var det fest! Det var Lillas examen som skulle firas och det gjordes på ett indiskt place. Vi satt i solen och jag pratade mycket med Anna, för vi hade inte setts sen i april buuu! Vi åt relativt oläskig mat och drack jättegott vin, och sen skulle vi ta oss hem till Lilla. Det gick...sådär. Malmö går inte att köra bil i, kan jag berätta. Så vi kämpade som fucking djur, och till sluuuut kom vi fram.
 
Där var det såklart partaj! Lilla hade gjort ett eminent quiz som jag och hennes mamma kämpade med, men jag vann åtminstone sista utmaningen med massa marsmallows i käften. Familjen gick ganska fort och kvar var bara jag och Stella, Lilla såklart, Anna och Sam. Vi drack vin ur jättesmå glas (det blev en så kallad grej), sjöng stämmor såklart (puerto fucking rico!) och babblade. Det var så mysligt! Vi åkte hem och slocknade som fucking ljus, och idag har vi mest sovit. Men vi åkte och åt lunch på ett hamburgarställe, som ligger jättenära min förra lägenhet! Det tycker jag är dåligt för jag vill bo där igen! Det var jättemysigt och gott där och de spelade country, till exempel vintage taylor! Så ska det fan va i livet! Och nu vilar vi och jag läser bok, och ska nog dricka lite cola för det behöver jag. Hörde talas om daim också...hmm. Aja, ses på tåget imorgon tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0