Cause his father's not the man he'd like to grow up to be, and his mother is his mother reluctantly

Rubriklåt: Superstar med James Blunt, som jag hörde för första gången på länge igår och den raden är seriöst det bästa han har skrivit
 
Haj haj från säng-tjejorna! Just nu är tjejorna jag, Stella och Sherlock som ligger som en sten vid mina fötter. Det gör hon rätt i. Men vet ni vad vi har faktiskt varit ute sen sist, som jag sa! We did it! Lol rimlig mängd hype för att lämna huset japp. Vi åkte till kista och köpte viktiga grejer så som smör, medicin och godis, som det ska va. Vi åt också middag på brödernas och satan vad gott det är! Jag blev så mätt att jag knappt kunde tänka en tanke och lyckligare än på länge. God mat och att vara i världen will do that to you aparently. Sen åkte vi hem, men jag vill nämna de sötaste barnen ever på hemmakväll. De sprang runt och var lagom störiga, och pratade stockholmska trots sin superskånska mamma och sen sa den ena "mamma, vill du höra något du inte kommer kunna stå emot?" det vill man ju alltid!
 
När vi kom hem lyssnade vi på ett mycket upprörande vad blir det för mord-avsnitt om en abusive girlfriend, så vi var tvungna att se dokumentären om det direkt. Den var riktigt bra gjord, för offret fick verkligen berätta om sin upplevelse, och det var riktigt spännande och sjukt. Hoppas flickvännen dör genast och omedelbart. För hon är sämst. Anyhow, sen tittade jag på lite mer videor och grejer och sov, och i min dröm red jag igen. Nu kom jag ihåg min förra rid-dröm och hästarna jag tyckte om där, den här drömmen hängde ihop med den men jag kom inte ihåg den ordentligt förrän nu. Sjukt att hjärnan kan göra uppföljare på flera år gamla drömmar bara sådär. Önskar lite att det gick att städa ut en gassa gammal skit ur hjärnan, men det sparas verkligen där forever. Så ja, idag är det superchill och godisätning på schemat, men sen ska jag nog städa lite. Det behövs har jag en känsla av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0