I think it's perfectly clear we're in the wrong band

Rubriklåt: The wrong band med Tori Amos, för jag lyssnade på en podd där de pratade om henne idag och det är en fin låt hon gjorde
 
Haj haj från sängen! Här ligger jag och Stella sover tror jag. Fast nu blev jag osäker för hon rörde sig. Sherlock sover nog också och det är tur för hon var jättestörig innan och jamade loss utan anledning. Det är så sjukt för katterna turas om att jama när vi går och lägger oss, for no fucking reason. Oftast är det jossan men idag tog sherlock över facklan. Knaskatter har vi. Så, eh, jag har inte lämnat huset sen i fredags vad fan ska jag berätta. Idag bakade Stella en kaka. Fast hon ska göra fler komponenter så jag har inte smakat kakan än. Det var mysigt i alla fall för när Stella bakar är hon glad och det är typ det enda som gör henne glad just nu. Men idag var hon glad för en av hennes kompisar berättade att hon ska få tvillingar! "Men hur kan de vara två i samma mage? Det borde inte gå!" jag håller fan med men jag var en tvilling så det det är ju lite konstigt att tycka. Och vad mer har "hänt"? Typ inget, jag har sovit på konstiga tider och drällt. Men jag ska försöka sova nu ändå, det vore ju liksom coolt att kunna, så eh ja godnatt ses imorgon ifall jag har något att säga då lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0