It's only a little life, mostly just me and you

Rubriklåt: Little life med Frank Turner och kt tunstall, från veckans cirkel-hopkok
 
Hallå hej, det är natt och jag ligger obekvämt. Jag ligger faktiskt nästan alltid obekvämt vilket är konstigt med tanke på att jag ligger i sängen så ofta. Just nu är madrassen jättelångt ner :(( och jag kan inte fixa det för stellabella sover på den! Taskigt! Men ja det har väl hänt lite saker sen sist, till exempel detta:
-Vår tvättmaskin har pajat. Trumman vägrar röra sig. Vi har hört av oss till någon som kanske kan fixa den men vi lär väl behöva köpa en ny. Jävla fucking skit.
-Vi, mest Stella, har bakat semmelbullar. Det var coolt för då kunde vi äta nutemlor idag!
-Jag har pottersnackat med Robert och suspencen i den här boken börjar kicka igång ändå. Citatet från denna gång blev "Voldemort har sannerligen inga skrupler" som Robert hade skrivit i sina anteckningar. Nä, han har ju...inte det.
-Jag har agerat dramajour i värsta 2020-stil. Ibland har man det så.
-Vi har tittat på första dejten och shippat queers jättemycket. "jag vill rita fanart!" ropade jag om en norrländsk bög...som Henrik såklart kände! Jag var ju tvungen att skriva till hen om den norrbottniska bögen och hen ba japp jag känner honom. Vi är kära i honom alla tre.
-Förutom det har jag mest sovit och researchat, typ. Nu ska jag försöka sova mer. Godnatt ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0