Jag är inte ens jag!

Hallå från otroligt trötta memma! Seriöst jag är så trött så det känns som mitt i natten :( vill ba ta en nap nu genast men det kan jag inte så får tvinga mig att vara vaken. Igår sov jag ish mellan 05:30 - 12, och idag mellan kanske 04:00 - 11:30. Det går ju bra nu va.
 
Men igår var det också dags för bilutflykt! Vi hade hyrt en liden bil och Stella fick köra för första gången sen körkortet. Tyvärr var det ju snö / slask /enorma vattenpölar i hela stan, så hon hade verkligen her work cut out for her. Vi körde till hennes frisörtid och hon körde som en king, fast med otroligt gulliga pip hela tiden när hon blev nervös för att det typ kom en annan bil eller nåt. Jag hade egentligen inget att göra på denna utflykt, men jag ville komma ut och också se Stella köra såklart. Så jag drällde medans hon blev klippt och pretty och sen åkte vi hem, med stopp på McDonalds i akalla (som tydligen finns) för middag. Jag åt fiskburgare vilket chockade Stella, för "jag trodde inte att folk åt det!" det gör folk typ inte heller men jag gör det ibland när jag får feeling. Så vi kom hem, lyssnade på mord och skrattade jättemycket åt rubriken. Det var en mördare som sa så som bortförklaring och alltså...okej vem är du då? Starka system vibes på det roligaste sättet och också bara en så stark mening. Påminner mig om en tjej i min högstadieklass som ville fråga mig om jag hörde vem som pratade (...) och sa "är det jag eller Elise som pratar?" väldigt starkt kämpat ja. Så, nu är det tisdag och jag känner mig som en söndrig papperslapp typ, men snart bär det av på resa igen med den lilla bilen. Den är inte så liten det är bara mysligt att säga så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0