Säger du dumpar henne här ikväll, det är försent baby

Rubriklåt: Ser det ut som jag är deppig med Mayleen, vars existens jag precis påmindes om
 
Hallå hej! Idag mår jag bättre, i alla fall litegrann lol. Vi har haft en helt okej liten dag idag, eller ja vi kämpar på. Vi har till exempel poddat och det blev ett långt och ganska märkligt avsnitt, men jag var underhållen och det blir bland annat ett långt sidospår om en kille jag gick gymnasiet med och typ aldrig pratade med. Det var tydligen en feeling jag hade. Vi har också lyssnat på två mord: Ett där mördaren hade DID (kul! superkul verkligen!) och ett som var så groteskt att vi båda blev illamående och fick panik. Det krävs ändå en del för att vi två ska bli klubbade av sånt men detta var on another level. Vad har mer hänt...ja nä det var inte mycket. Jag borde nog egentligen blogga mindre ofta när livet är såhär, men det skulle kännas jättekonstigt? Typ som om jag inte finns :( jag vill ändå finnas! Men det var verkligen allt för idag, vi ses imorgon...då händer något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0