Vad ska du med ost till?

Hallå hej, det är stemmas insomniac-team här. För nej, självklart kunde vi inte sova på flera timjävlar igår heller. Så vi lyssnade på tack för insläpp och skrattade åt Molund och andra crazy karaktärer som dök upp, så det var väldigt mysigt ändå. tror vi slocknade vid två så inte helt åt helvete sämst i alla fall. Vi hade tänkt ta oss iväg idag, för att se världen lite lol, men så...blev det inte. Stella har researchat, jag har lyssnat myyycket på podd och sen på kvällen var det ju mushmushmush-dags! Alla våra faves är kvar och vi var otroligt sarkastiska, typ att nån sa "jag ska vara fokuserad" och vi ba "näää jag tänker vara ofokuserad! Ska bara chilla och drälla runt i köket!" det är ett av de roligaste skämten faktiskt. Vi har också handlat (på the interwebs) och rubriken kom därifrån, för Stella sa att hon ville ha ost och jag frågade så vilket hon tyckte var otroligt dumt. Jo sant, men jag menade att vi inte hade bröd så isf behövde vi köpa bröd också. Det hade jag ju kunnat säga i och för sig, men ändån. Så det är inte mycket som händer i vårt gosliga och deppiga lilla hem, kan jag väl berätta. Nu hamnade vi i en intensiv diskussion om att vi inte kan "tänka i omkrets" och att vi inte förstår hur tjockt / smalt nånting är. Eller okej mest pratade vi om kukar och att vi inte förstår hur de ser ut när vi hör beskrivningar i centimeter, både omkrets och längd. "Jag har bara sett en kuk och jag vet inte hur den såg ut i centimeter heller!" ropade jag. Stella tyckte att jag skulle skriva till mitt ex. "hej, grattis till bebisen, jag undrar bara en sak..." I'm not gonna do that. Så nu vet ni vad vi pratar om här hemma, ses imorgon kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0