Det här är allvarligt! Tänk om du blir biten av en snok och så dör du inte!

Hallå från bath! Vi har inkvarterat oss i vårt hus här och jag är nerbäddad i en eminent säng. Men vi började dagen i london, med frukost på ett snällare ställe än igår och sen besök på ett mall. Det var inte ett så spännande mall, men Stella hittade en grön bh (inte hennes förstaval lol men den hon hade högg henne i bröstet) och lösnaglar med blixtar på. Vi fikade på ett ställe med nice kakor och Sara lärde mig en kul lek, som verkligen ingen runt bordet förstod utom vi och till slut pappa. Därför kommer jag inte förklara den lol men den var kul. Good storytelling ja. Vi åkte sen tåg till bath i alla fall, och på tåget tramsade vi mest åt att när tågvärden sa "bath spa" lät det som bath / bath med först kort och sen långt a. Det blev 1 grej.
 
Vi kom fram hit och kämpade oss till huset på ojämna fula stenar, men sen kom vi hit. Det här huset har kök i källaren och sen tre små våningar till, så jag tyckte det kändes som grimmauld place. Ingen höll med för de är så tråååkiga. Vi hängde ett tag och drack konstigt te, men sen tog jag och stella en eminent nap innan middagen. Pappa lagade spagetti och köttfärssås och vi drack bubbel för det var deras 30-åriga bröllopsdag idaaag! Så vi fick höra allt om deras bröllop (åtminstone allt de kom ihåg) och det var väldigt underhållande. "Prästen pratade bara om vatten!" var slutsatsen. Sen spelade vi ett kul spel som hette "smart 10" och därifrån kommer rubriken, för Stella blev såklart lagom unhinged när vi spelade. Snokar är inte giftiga och det är allvarligt tydligen. Vi fick också fågelfrågor och Stella läste alla svar i form av "fågelnytt" som var väldigt kul. Jag kunde i alla fall att kungsfågel var minst. Så ja, vi har det bra här i bath och nu ska vi sova som bäbar. "ni kommer itne kunna sova inatt!" sa mamma. hon har: jättejättefel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0