He'd be driving you home if he was worth half a shit and his daddy had raised him up right

Rubriklåt: Halfway home med Lori McKenna, från veckans cirkel-hopkok
 
Haj hallå! Jag mår mycket bättre nu kan jag meddela. Det var riktigt jävla obehagligt i måndags, har inte mått så dåligt på länge, men det försvann helt igår thank god. Det var tur för då han jag läsa Harry Potter och ha pottersnack med Robert. Vi var arga på fudge och dumbledore ("dumbledores entre är powerful men jag är ändå sur på honom" skrev jag i mina anteckningar), noterade att Rowling verkligen älskar grejer och döpte om boken till allt möjligt för den bjuder liksom in till det. Sen på kvällen gjorde jag och Stella otroligt märklig tacos, för vi hade ingen tacokrydda och ingen creme fraiche att göra vitlökssås med och ingen tsatsiki. Sååå vi gjorde aioli och hade grillkrydda i färsen. Det funkade det med, tyckte i alla fall jag. Jag har researchat röven av mig (inatt kunde jag inte sova för jag ville hitta en jätteliten detalj som inte ens var viktig lol) och tvättat en massa tvätt, och nu dricker jag te och läser fosterbok. Så livet är b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0