I just wanna make you feel okay, but all you do is look the other way

Rubriklåt: Wish you were gay med Billie Eilish, som jag hörde idag för första gången på länge och det är fina sommarminnen från 2019 <3
 
Hej hej jag är hemma igen. Just nu mår jag jättedåligt av ganska oklara anledningar, men så kan det väl få vara. Jag kom hem till slut och basically kollapsade i en liten hög. Vi åt köttfärssås (jag skulle inte rekommendera det det om man har jätteont i läpparna vilket jag har) och klängde och hade oss, och sen ville jag sova i tusen timmar...men det tog jättelång tid för mig att somna. jävla skit är detta jag vill kasta ut mig. Men idag har jag vilat, kramats massor med min tjeja, gosat med kattorna (alla tre har varit superklängiga och vi hade ett perfekt gos i eftermiddags när Stella låg på min arm, Sherlock på sitt ställe vid mina fötter och Jossan på min mage och Stellas arm) och väl haft det okej. Men alltså alla gör slut och it breaks me. Vi har fått höra om tre par som gjort slut bara de senaste dagarna och jag mår jättedåligt av det! Liksom inte ens empati utan jag blir liksom genuint ledsen? som om allt är otryggt och i obalans när jag tänker på att relationer tar slut. Det är konstigt tycker jag. Och nu ska jag väl skärpa mig och somna, antar jag. Slut på detta tråkiga inlägg jag ville mest säga hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0