Såg så vackert ut i flammorna, och röken ut mot himlarna

Rubriklåt: Röken ut mot himlarna med Alice B, som jag lyssnade på precis
 
Haaaj från balkongsolen! Det är jättevarmt idag och jag är följaktligen lycklig. Men jag ska lämna huset snart och det vet jag inte riktigt hur det ska gå till helt ärligt. Jag tänkte på mig själv som en luftmadrass utan luft innan idag, så det säger lite om hur trött jag är. Men vi vilade ändå mycket igår, som tur är. Henrik åkte för att köpa mediciner (som hen glömde sen lol) och Stella gjorde en eminent broccolisoppa, som jag beskrev som "kremig!" det är tydligen inte en komplimang om den sägs på söderdialekt. Det tycker jag! Den var amamamig och vi hade en så myslig kväll. Ett tag lyssnade jag bara på musiken och tog emot information från de andra: Henrik om den eventuella relationen mellan två emo-män på 00-talet och Stella om mikrofoner vi kan köpa. De verkligen turades om vilket var konst. Vi drack flädercider och åt gelehallon och popcornchoklad, så det var maximalt gos! Fast vi var superkränkta över att vi var tvungna att sova för vi ville ju bara hänga för evigt :(
 
Imorse åkte Henrik efter en sista krämfrukost och vi är så otroligt ledsna över det! Vi hann ju knappt börja hänga? Vi vill bo ihop jämt faktiskt. Till och med Stella vi bo ihop med Henrik vilket är en enorm komplimang. Sen sov jag hursomhelst som en jävla sten i några timmar och sen har jag ätit fisksoppa (fast först råkade jag mikra gammal tacofärs istället det var kränkande) och nu sitter jag i solen och dräller. Borde kanske duscha innan jag lämnar huset? Otroligt ansträngande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0