Sluta sitta där som en jävla gurka!

Hallå från Lund! Här sitter jag med Henrik och hens tjeja Elin, fint ska det va! De rotar genom nagellack och fixar och donar inför dagens fest. Och jag är nästan frisk! jag kan typ andas med båda näsborrarna! Och igår kom jag alltså hit, med ett deppigt snälltåg utan internet och snörvlande all the while. Kul liv. Men mamma och jag hade en bra tid och åt spagetti och tittade på riktigt ikoniska avsnitt av gilmore girls. Vi pep av hype som man bör fast vi har sett avsnitten hundra miljarder gånger. Jag fick också höra om mammas sjuka bok, med följande mening: "Hon tappar skorna, men får tag på pumpsen". Visst läser ni det som att det är två olika skor? Det ska föreställa samma skor, typ att hon halkar ur skorna! Det verkar vara: En dålig bok.
 
Jag pratade med Lilla och team Osby en stund om glappkäftar och annat sånt, och sen sov jag som en sten. Jag vaknade i chock, för Henrik och Elin skulle kommit hit med nattåget 06:30 men kvart i nio hade de inte kommit. De hade en sinnessjuk försening och kom inte förrän typ elva. Men då gick vi och åt på subway och satt i solen och pratade om allt möjligt. Det var mysligt och Elin försökte hänga med i alla människor vi pratar om, vilket är...svårt. Vi köpte dryck och presang till festen och så, och hörde rubriken sägas av en random man...till sin hund. Hur sitter man som en gurka? Det gååår inte! Särskilt om man är en hund! Men det är det som har hänt och nu lyssnar vi på musik och fixar oss lite, och snart är det feeest! Taylor Swift party time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0