What if it's not meant for me?

Rubriklåt: Don't delete the kisses med wolf alice, en nice låt som vi hörde idag i vår englandslista och hon sjunger verkligen rubrikraden på ett sätttt
 
Hallå hej jag kommer somna snart. "jag är inte sovig" sa jag nyss men så var jag tydligen ändå det lol. Och vilken bra dag vi har haft här i bath! Vi åt eminent frukost och sen gick vi ut i stan. Pappa hade förköpt en mystery tour, alltså en tour av stan men man löste ett mysterie samtidigt. Riktigt bra sätt att komma runt och se allt ändå. Vi såg ett fint vattenfall, en massa gamla hus och sånt jox och hade det utmärkt. Vi kollapsade efter mycket gående på en restaurang och där fick vi sitta jättelänge för maten kom aaaldrig. Så vi lekte gft och jag var otrolig som gissade på cyndi lauper med typ 0 ledtrådar. Det var bara en random sångerska jag kom på. Och alltså mackan jag fick på det stället var: amamamam! Orimligt god! Vi gjorde klart mysteriet (det handlade om nån prins och en staty men det var påhittat obvi) och avslutade med att fika i solen och jag drack en milkshake! den var inte alls god men det var en milkshake i solen så vem fan bry.
 
Vi kom hem och vilade en massa, men sen åt vi middag här hemma och spelade smart 10 igen. Stella var manisk som hon blir när hon spelar, men jag och pappa vann. jag verkar ändå få dela säng med henne. Benjamin och jag skämtade en del om "göteborgspartiet nya feskekörka" och deras motto "gör fisken färsk igen!", jag kunde inga frågor men sjöng med till låtar och allt var bra bara. Och nu ligger jag här och ska sova som en liten bäb. Imorgon är det ledig dag, jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0