You go talk to your friends, talk to my friends, talk to me

Rubriklåt: We are never ever getting back together med Taylor Swift
 
Hallå hej, här sitter jag i lilla soffan och Henrik och Elin gör sig i ordning. Det borde jag också göra men jag måste blåga. Och igår var det ju Taylor-fest! Love (formerly Lo ba häng med) hade fölsedagsfest med taylortema och det var lit. Vi gick dit och mötte upp Lilla, för henne hade jag smugglat in, och sen var det fest och alla var där. Det kändes i alla fall så. Jag vet inte hur jag ska prata om festen riktigt? Det bara pågick. Jag satt ute mycket och pratade med folk om ibland jättedjupa och ibland tramsiga saker. Vi missade typ maten så jag åt potatissallad och chips till middag basically. Vi sjöng en massa till taylor såklart, mest allsång var jag nog med på till rubriklåten och betty. Det var magiskt. Annars sjöng jag mest dåliga överstämmor på alla låtar och försökte prata med en stackars kille som dykt upp och inte riktigt förstod vad han gjorde där bland alla queers. Jag drack en hel massa och blev följaktligen shitfaced. Jag träffade Finn för första gången på flera år och det var jättemysligt. Hen hade gått hem till mig på instinkt när hen kom till Lund, men där bor jag så att säga inte. Vi hade taylorquiz och vi vann, fast mest jag för Henrik kunde inget och Elin kunde saker jag också kunde. Vi fick 25 av 27 poäng! Och sen i slutet lekte vi en märklig lek där man skulle räkna till 21 fast med olika konstiga regler. Det var väldigt roligt men jag var också jättttefull vid det laget. men dock stabil samtidigt! Ingen ångest hade jag! Vi gick hem via max och jag var med om det märkligaste: jag vinglade fast jag stod stilla. inte som i att jag gungade, jag liksom stod helt stilla men gled ändå åt olika håll? Som tur var fick jag i mig pommes och vatten, så idag mår jag riktigt bra och är inte ens lite bakis. Jag har inte ens behövt ta en ipren, det är typ lite orimligt? Så det var en så jävla mysig fest och jag är så tacksam för alla mina queera vänner! tänk att komma in på en fest och så blir alla glada för att jag kommer? Sjukaste! och att få gå på taylor-fest är ju också unthinkably great! Jag var utklädd till red era = hade röd klänning och alla gillade den, sjukt ändå. Så ja, jag mår jättebra och nu ska vi till malmö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0