Det är okej, de är brottslingar

Haj från Olivers lägenhet! Spenser har psykbryt och jag tittar på så mycket bättre, så jag berättar om det i nästa inlägg tänker jag. Manär ju smart va. Men igår var det fest och satan i gatan vad mysligt det var! Vi kom hit och snart kom också Ellie, som det ska va. Ellie diskade som en king och vi hade många samtal under diskandet om twitterfolk och kaos och att ha bra flickvänner för Ellie har en bra flickvän nu woooop. Men sen kom andra folk! Alice, Vide, Ebba och Ian (de två sista kände jag inte) kom och det var så mysigt. Vi lyssnade på one direction (såklart) och spelade tp efter bästa förmåga (men med mest barnfrågor lol), men mest pratade vi såklart. Jag och Ellie var i magisk synk och kom fram till att jag är killversionen av henne (sant ju!) och alla försökte dela med sig av sin lore. Det är så mycket lore när man lär känna folk som vuxen! Rubriken kom från Ian, de pratade tydligenom jönssonligan...varför kom aldrig fram. Alice fixade white russians (både jag och Ellie hade gått runt och myst åt att hon skulle göra det i flera dagar lol) och både jag och Ellie blev ganska fulla, framför allt hon, för hon berättade hela tiden hur mycket hon älskade alla. Hon började seriöst gråta flera gånger för att hon älskar oss så mycket. Jag myntade också ordet "nästis", när man nästan är bästis men inte riktigt. Så vi kallade varandra nästis hela kvällen <3 och just det presangen måste jag prata om! Stella har ju broderat som fan och det var ett broderi till Oliver. Det stod "älska grönt ha autism unna dig bror", som Ellie har skrivit på twitter till hen. Båda tappade det fullkomligt. Oliver fick också massa heartstopper-grejs och jättebra hörlurar, så hen var jättehype. <3 Så ja, det var en utmärkt kväll. Sen har vi alla sovit som stenar och idag har vi typ bara ätit äggmackor och sett smb, och snart ska vi podda utav helvete. Ses imorgon säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0