du är mer än din vän, du är min son också

Ja nä jag tog bara en rubrik från sune-podden som jag lyssnar på exakt nu. Det fick bli bra nog lol. Och ja nä vad fan ska jag berätta om? Vi har haft fruktansvärda sovvanor, inatt tror jag att jag somnade 05. Stella gjorde det igår och idag kanske halv tre. Det är verkligen fucking miserabelt. Liksom jag är ganska van nu, men när Stella inte sover blir jag jätteledsen faktiskt! Meeeen hon fick sin tråd igår morse så hon kunde brodera gärnet och det har hon minsann gjort. Snart är hon klar med broderiet wooop! Seriöst är så taggad på att vi ska ge det imorgon och hur reaktionen kommer bli. Om jag kunde brodera skulle jag ge citat-broderier till exakt alla! Så det kanske är tur att jag inte kan det. Stella var också i skolan igår, och där var hon cool och fick prata om lagar för det kunde ingen annan! Japp det här inlägget handlade mest om vad Stella gör, för jag gör inget lol. Jag bara lyssnar på poddar, läser en märklig men rätt bra fanfic och dräller. Nu kokar Stella broccoli som en jävla king och researchar tror jag också att hon gör. Jag har redan gjort klart mitt manus för jag är cool. Japp vi gör två samtidigt för det är ju göteborgshelg alldeles strax och då jävlar ska det poddas! Igår la vi upp världens bästa avsnitt det måste ni genast lyssna på. Det har många twists and turns kan jag berätta, och mycket syntolkning av mitt dramatiska kroppsspråk. Och det var allt, alltså ingenting, ses imorgon på tåget säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0