en liten rapport från sjukstugan

Japp, jag är sjuk igen. Och hade inte ens ork till en kul rubrik, då är det fan illa! Igår blev jag sjuk från ingenstans (som man brukar I guess): mest ont i halsen och jättemycket feber. Men alltså satan vad rädd jag blev direkt. Panik fick jag. Tänk om jag blir sådär sjuk igen som i somras? Tänk om jag börjar hosta igen? Inte kan sova? Har så ont att jag måste gå på ipren round the clock? Tänk om öronen flippar ur igen? Paniiiik! Jag vet seriöst inte hur jag ska hantera det om det blir så. Men idag har jag mest haft en sjuhelvetes feber. Har mest legat i sängen och typ halvsovit, somnade aldrig på riktigt men låg vaken och tänkte nonsenstankar och drömde utan att somna. Fucking trippy ifall ni undrar. Vi har också börjat med en ny dålig bok, som handlar om...hundar som ska ligga. Människor också men ändå what the fuck. När jag har orkat ta in information har jag också researchat, eller ja mest har jag sett så mycket bättre lol. Det är faktiskt en del av min research så det får man. Och ja, jag hoppas att jag blir frisk asap för jag har inte fucking tid att vara sjuk och dessutom går det inte en minut utan att jag känner att jag är en dålig flickvän. Det finns alltså 0 anledning till detta men jag är störd. Stella är frisk hittills, absurt nog. Får väl se hur det går. Nu ska jag dricka upp mitt te och min juice (jag älskar juice varför är det så gott när man är sjuk?) och sen sova som en jävla sten. Ska sova mig frisk dammit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0