Hon vet vägen till tystnadens land

Rubriklåt: Liten vals av glas med navarra, en underrated fin låt
 
Haj från natten! Det är i alla fall liiite mindre natt än de senaste inläggen, men ändå. Tänkte först säga "mindre natt än de senaste dagarna", men det höll ju så att säga inte. Omg nu kom Stella på att vi hade fancy choklad som hon hade glömt! Det var inte jättemycket, men ändån! Den var så doood! Anyway...idag har varit en dag ja. Vi sov relativt länge såklart, men ändå inte läskigt länge, och efter fisksoppelunch (vi älskar Stellas fisksoppa in this house) och sen tog vi oss in till stan för att träffa Stellas mamma. Vi fikade på vetekatten och jag åt en eminent vaniljbulle (Anja var djupt avundsjuk) och vi pratade om Stellas mormor, psykoser och en massa annat. Det var mysligt, och sen gick vi till en garn-affär för att köpa broderi-garn...som inte fanns. Vi bråkade lite om hur vi skulle lösa det (vilket var jätteläskigt men också peak oss att bråka om broderier) men vi löste det, köpte en ram på öb och sen kom vi hem. Väldigt värd utflykt. Sen har vi tittat på en av våra bästa hemska dokumentärer och jag har läst Harry Potter. Det var sorgligt :( jag brukar inte bli rörd av dumleklubbans död men nu var det riktigt sad! Och nä, nu är det väl ändå sovdags måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0