I try to explain that he's mostly tame, as long as there's pizza and video games

Rubriklåt: Godzilla med Kesha, för ja alltså hela dagen har hamnat om kesha lol
 
Haj från en trött och hype mem! Jag är utmattad men också så glaaaad för idag är en så bra dag. Igår efter blogget hände basically ingenting, vi åt korv och jag fixade en spellista till festen på lördag basically. Men idag! Först drömde jag en massa kaos om C, att jag slog sönder två koppar och bröt ihop totalt över det (jag kröp in under täcket och sa "jag vill inte finnas mer" lol) och en massa annat trams, och sen hade Stella lektion och jag sov / chillade. Vi åt lunch, lyssnade på kesha och pratade om...kesha, och sen åkte vi till Onna! Där satt vi i solstolarna hon har i vardagsrummet (iconic) och pratade om soc-handläggning och grejer, och sen kom hennes roomie Uni (som vi hängde med på pride om ni minns) hem och stekte pannkakor. Och alltså de var så sjukt jävla goda! Jag tror eventuellt aldrig att jag har ätit så goda pannkakor i hela mitt liv? Jag saknar dem! :( Vi pratade om veganer vs köttätare, de bästa / sämsta chipsen, att grilla falukorv och en massa annat och tryckte i oss pannkakor amamam. Sen pratade vi såklart om trauma och sånt som det brukar bli, men det var mysligt och jag älskar att vara hos Onna. Jag vill sova över i nya lägenheten snart så den känns lika trygg som den förra! Och sen åkte vi hem, och poddade...om kesha. Det blev så jävla jävla långt men också riktigt jävla bra! Vi var ikoner och ni borde vara taggade på onsdag! Men unna er att inte lyssna i ett streck seriöst. Unna er. Men ja, jag är helt slut och så lycklig för jag har en podd med min tjeja och jag har en bästis som jag kan äta pannkakor hos. Det är pretty damn cool helt ärligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0