It was not what you said, but the way that you said it, and I was a little bit drunk but no way I'd forget it

Rubriklåt: Then came you med Maria Mena, ändå gullig för att vara nutida maria
 
Hej hej från mitt tråååkiga liv. Här händer inte ett skit, men vi kämpar på. Helgens äventyr kickar igång imorgon, så det blir mindre tråkigt då, men nu...nä. Vi har helt pajat dygnet båda två, vilket suger för vi ska upp tidigt imorgon för supermegaviktigt möte. Men jag är helt slut ju! Och vad har mer "hänt"...de pratade om blinda i flashback forever, det var sjukt. Det var inte så vidrigt som jag trodde, men nästan. Det handlade mest om att bli blind, men tanken om att "de där blinda kan ju inte läsa" fanns absolut där. Och vad mer...ja nä typ inget. Nu lyssnar jag på sune-podden (det är en resa) och äter pringles paprika med stor passion, och fuck jag måste skriva en text det hade jag glömt! Jag är en så profsig lärare :( jag är ju totalt bränd i huvet hur fan ska detta gå? Ingen vet! Men jag får väl försöka, men först ska jag krama en liten Stellibelli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0