Vi är såna som aldrig blir kära

Rubriklåt: Såna som aldrig blir kära med havet, som vi lyssnade på igår
 
"när jag vaknar" they said. Well...nä. När jag ska sova igen snarare. Så nu ska jag blåga om igår, en så myslig dag! Vi vaknade saaaakta och jag var absolut bakis, men vi fick i oss olika typer av mat och började bli människor. Vi fixade i ordning lite här hemma (vi=Ellie haha) och pratade om olika twittrare och saker vi har sagt / gjort som vi inte kommer ihåg och sånt. Vi fixade hamburgermiddag (jag visade var saker var, Ellie och Henrik lagade för de är kingar) och sen åkte Oliver och Ellie, dåligt tycker jag. Henrik skulle stanna någon timme till, men hens tåg blev inställt så hen stannade till idag. Vi tittade mer på gamla så mycket bättre (världens bästa avsnitt såg vi!) och vilade, fast Henrik somnade så jag satt och skrev när hen sov. Bästa kvällsaktiviteten. Men hen vaknade och vi åt kvällstårta och alla tre var jättetrötta så vi skrattade hur mycket som helst. Både Henrik och Stella var jättetaskiga mot mig på ett roligt sätt och det var så gosligt! Och idag...vi sov och vaknade till, Henrik åkte hem och sen har vi vilat, ätit mat och jag har basically försökt hålla ögonen öppna. Och tvättat lite men mest försökt att ine somna. Det ska jag göra snart. Jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0