When you turn out the lights you make me feel like it's halloween

Rubriklåt: You make me feel like it's halloween med muse
 
Haj från en spillra! Jag tänker berätta om min gårdag i detta inlägg, och om dagsdagen sen när jag vaknar. Det är jag värd tycker jag. Och igår vaknade alla saaaaakta, men till sluuut var alla påbenen och vi fick i oss frukost. Och sen fick alla minsann stå ut med så mycket bättre! Såhär tyckte jag om det:
-Mapei vinner, riktigt bra tolkning. inte något för mina listor men inte långt ifrån.
-När Lasse tolkade Jonathan skrek jag "det här är varför jag älskar det här programmet!" jag är rimlig.
-Generellt är det ett bra gäng, gillar the vibes. Finns mycket uppskattning.
-Ellen var tråååkig, do better Ellen!
 
Sen började vi fixa oss för halloweenandet. Henrik och Oliver ritade med eyeliner i sina ansikten, Ellie klädde ut sig till en saw-docka (Stella taaaappade det), stella var en spökbrud och jag var hennes spök-man. Det var: utmärkt. Och sen vare fest! Det kom två till av Stellas vänner och vi åt eminent lasagne för Stella är lasagnedrottningen. Vi drack konstigt vin av olika slag och pratade om bilkörningskaos, bruce och annat jox. Stella fick presanger (en ny kopp: absolut, men med persikor på!) och sen spök-gifte vi oss! Oliver var vigselförättare och istället för "I do" sa vi "I boo!" såklart. Så nu är vi spök-gifta! Bröllopsmusiken var kartellen, rimligt. Sen spelade vi ett spel om tomas quick som Stella köpte på humorshowen om honom för länge sen, eller ja vi försökte. Det var väldigt svårt att få rätsida på reglerna, men Stella var redo med tusen fun facts om quick hela tiden. Vi lyckades inte spela klart ska jag säga, men vi kämpade på! Vi åt tårta (den var sjuk i huvet) och hängde mer, och det var så jävla mysligt. Jag och Ellie drack baileys med havremjölk, vi sjöng med i fina låtar och pratade om allt möjligt. Jag minns inte vad dock, men vi satt uppe till halv fyra så vi lär ha pratat om ungefär allt. Jag älskar våra vänneeeeer! De är de finaste ever! Och om idag får ni höra imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0