And I'm almost dry, and I'm almost home

Rubriklåt: Walk in the rain med passenger, en banger från min eminenta höstlista
 
Haj från natten! Jag ligger i sängen och Stella sover tror jag, och jag gäspar men det gör ont i mitt munsår. Serri jag har munsår hela tiden nu kan ni förklara varför det är så? Det är ett jävla hatbrott! Men idag har varit en supermyslig dag och Leo har varit här! Eller ja hon är fortfarande här, men ändå. Vi lyssnade på höstlåtar och skrattade åt att hon alltid säger "det låter som x" när det är den artisten och det är väldigt roligt. Stella lagade amazing lasagne (jag saknar den nu) och lyssnade på mord, men sen hade jag lektion! De hade skrivit amazing uppgifter och vi fick följa med på extremt oväntad misshandel, en tur till ikea och en landsflykt bland annat. Så jävla kul! De är så smarta och roliga och det är så gosligt! Och efter lektionen bakade vi cookies amamam! Jag hällde upp grejer (ibland i skålen och inte över bordet...), leo slabbade ihop degen ("jag älskar slabbig bakning!") och Stella fixade och donade i allmänhet, och det blev a++ kakor! Saknar även dem ska äta en dirr när jag vaknar. Vi pratade och lyssnade på kafferepet och plötsligt utbrast Leo "av alla människor jag känner är ni de rimligaste." ...what? vad hände precis? Får man säga sånt fint? Det borde vara olagligt! Så jag mår väldigt bra, men nu ska jag sova som en liden bäb godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0