Den blomstertid nu kommer, med lukt av färgens burk

Haj haj igen, nu blir det ett riktigt blogg. Fröken Lilla är på väg hit, så perfekt tid att sistaminuten-blogga ju! Och igår var ju en dag, och på själva dagen jobbade mamma och pappa och vi drällde. Nä Stella sökte ett serri jobb och researchade, jag drällde. Vi tog oss iväg för att ta foto på mig till dumma färdtjänst och köpa presang till Robert, men annars tog vi det lugnt. Men sen kom Sara, Benjamin och mormor! Vi skulle fira Stella nämligen, så det gjorde vi, med persiko-bubbel och allt. Så ska det va! Och sen åt vi en massa lax och pratade om olika hemska fall vi läst om på sistone, Saras nya coola liv (hon sitter ting nu iiiii) och en massa annat. Vi fick super-chokladtårta (fan vad jag ska äta av den snart det ska ni veta) och hade det bra, och när mormor åkt spelade vi besservisser utav bara helvete. Rubriken var Benjamins sätt att psyka Sara och mamma när de skulle komma på den riktiga textraden (jag kunde knappt andas av skratt för han sjöng det jättemånga gånger på ett väldigt kul sätt) och vi skrattade en massa åt hittepå-hockeyramsor, mammas skämt som bara hon skrattade åt men som nästan var rätt svar och när Stella, som ju alltid annars är dålig förlorare och blir upprörd, sa "jag tycker det är lite pinsamt att ni blir såhär sura över ett spel." Fan vad jag älskar min familj. Och nu sitter vi och lyssnar på dagens podd-artist och väntar på en sen Lilla, och snart ska vi till Osby iiiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0