Everyone is a bad guy and there's no way, no way to know who's the worst

Rubriklåt: You first med paramore, typ den enda från senaste skivan jag gillade sorgligt nog
 
Hej från mig, ett vanligt inlägg kan jag la också bjuda på idag. Vi ska snart åka på kvällens äventyr, men jag lyssnar på musik och samlar krafter. Nyss åt jag ett äpple kan jag berättar för #Äppelbloggen. Ska snart köpa päron tror jag så att#päronbloggen får återuppstå, till endast Lillas glädje. Hon är störd. Hur länge ska jag kalla henne lilla i bloggen förresten? Hon är liksom vuxen och har ett jobb och sånt nu, äldre än jag var när jag började kalla henne det, men lik förbannat äre lilla. Vi får la se. Anyway...som det hintades om i andra inlägget lagade vi flygande jacob igår. Vi hade båda för oss att vi gillade det, men det var oklart vad vi egentligen tyckte, så vi testade. Det var läskigt som ni såg, men det blev ändå rätt gott. Jag försökte äta resterna idag men råkade ta en låda med pasta istället. Stella hade inte sagt att hon hade gjort en sån så jag blev...förvirrad. Aja, bara makaroner är...också en lunch. Anyway, vi åt vår jacob och tittade på förädarna. Jag undrade vad Stella skulle tycka, men hon var hooked nästan direkt och vi såg tre avsnitt. Det är spännande, fast jag än så länge vet hur det ska gå lol, och vi är sådär lagom jätte-invested. Vi var uppe sent som vanligt och jag sov jättelänge, vilket var dumt för då drömde jag mardrömmen jag skrev om. Onödigt beteende. Så idag har vi bara drällt, lyssnat på ett sjukt mord och fixat här hemma, och snart är det äventyr som sagt. Det behöver vi nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0