Gå in i tacosen!

Haj haj från supernatten och mitt ångestliv. Jag har mått så satans dåligt idag och igår, det är faktiskt nästan tramsigt. Men ibland blir jag lite glad av att må så, för det är så pass sällan nowadays och inte en daglig grej längre. Man kan ju må bättre sjukt nog. Inte för att det känns så, för idag är det en vidrig jävla tid att leva. Jag skulle ha träffat Stina och distanshängt med Annoushka idag, men ställde in båda för allt är miserabelt. Igår hade jag åtminstone lektion och det var så mysligt! De var så fina och gav mig komplimanger om mitt lärande och jag blev så glad! De skrev både svinbra hemuppgifter och ikoniska skrivövningar (om till exempel bög-cowboys!) och jag älskar dem. Rubriken kommer därifrån också, för jag gav det som respons till Lilla för att hon skulle ge mer detaljer...inte gå in i en taco. Men sen har jag alltså mest legat i sängen och varit ynklig, och det har Stella också gjort. Imorgon ska vi på fest men det är fysiskt omöjligt :( Det lär bli en resa. Och ja vad mer...vi har poddat, det blev bra tror jag men väldigt pladdrigt, och läst ut vår dåliga bok. Vi behöver en ny pissdålig bok att läsa! Ge oss tips på riktigt jävla värdelösa böcker! Det behöver vi i våra miserabla liv. Och ja nä snart är ju klockan tre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0