I don't regret a single fucking moment of my future

Rubriklåt: Burning churches med me and that man, en riktig banger som jag och Robert hypeade loss till igår
 
Halloj från Skåne för sista gången för den här vändan! Jag ska alldeles strax lämna hemmet, men först blogga om våra stora äventyr igår. Först kom Lilla hit (äntligen för hon var kaos-sen) och vi poddade. Vi drack suröl (amamam) och pratade om typ musikteori eller nåt inte vet väl jag, och efter en snabb bit chokladtårta (oooo det borde finnas mer sån ju?) åkte vi mot Osby. Stella körde som en king och vi lyssnade på tack för insläpp, drack cola (var det baaara cola? Det vet ingen!) och gaggade, och sen kom vi till slut fram. Vi skulle nämligen fira Robert! Olle och hans fru Sara kom också och vi alla gick till hotellet och åt en eminent jävla middag. Vi pratade om att "vara värdig en vildand" (för många åt sådan, med päron och krusbär till what) och jag åt deras underbara aioli som jag redan saknar. Vi tramsade mycket hela tiden såklart, särskilt när jag sa att jag inte hörde Lilla ordentligt för att jag tuggade och då hör man sämre...det tycker ingen annan? Klart man hör sämre när man tuggar? Liksom inte mycket men litegrann? Så det var mycket "sluta tugga" när folk inte hörde och sådär. Vänta nu insåg jag att det såg ut som om de andra åt anka och jag åt...aioli. Jag åt en burgarjävel också obs. Vi åt efterrätt och försökte reda ut vad olika efterrätter ens är, och jag år en otrolig creme brulée med nån hallon-sorbet-grej på. "hallon eller jordgubb eller nåt, rö är den i alla fall!" sa Olle. Rimligt.
 
Vi gick hem till the Balte house Och hade det så jävla bra. Robert bytte om till klänning (tyvärr lånad för han har ingen egen än) och vi lyssnade på Roberts bästa musik och alla utom vindrickarna drack spännande läsker. Vi berättade spännande historier, sjöng ("tror ni att Emma har hört den här låten förut?") och hade det helt enkelt så jävla mysigt och kul. Lilla sov / halvsov typ hela kvällen men det var gosigt att väcka henne ibland och säga haaaj och sen låta henne sjunka in i sin vibe-vila. Gulligt. Jag kommer inte på något särskilt vi pratade om, men jag hade en svinbra kväll! Vi sov sen på en väldigt spännande luftmadrass, vaknade och åt frukost och sen åkte vi hem, basically. Det är så mysigt att köra runt med min tjeja. <3 sen har vi drällt och ätit och så en stund, och nu sover hon (hon somnade inte förrän typ 04 buuu) och jag ska gå iväg om bara någon minut. Ses imorgon, säkert från ett tråkigt tåg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0