I guess I take after my mother

Rubriklåt: The grand optimist med city and colour, en låt jag påmindes om i dagens listgörande. Rubrikraden makar ingen sense bara såhär men i låten är den impactful af
 
Hallå från halv-natten och sista kvällen hemma på ett litet tag. Vi ska åka iväg imorgon sjukt nog, så vi försöker samla ihop oss själva för att sova. vi får väl se hur fan det går. Men detta har hänt sen sist:
-Vi har kommit ikapp i förädarna. Det är jävelspännande och vi är taggade på lördagens avsnitt!
-Jag har gjort en spellista med låtar från canada. För ibland måste jag göra helt onödiga spellistor för att överleva, det är min grej. Så nu försöker jag komma på alla kanadensiska artister jag kan, sådär som man gör.
-Jag fick fullkomlig ångest av koncepten "packa" och "städa", kul va. Det ordnade sig till slut som tur var, men ändån.
-Jag har klurat på konstiga skrivuppgifter. Om jag går på idén jag har nu kan det bli...konstigt.
-Jag har ätit pringles och försökt hantera Stellas stackars illamående. Twitter försöker assistera och de är gulliga.
-Jag har drömt att Lilla hade cancer :( det var jätteheeemskt!
-Det mesta är rätt mörkt i mitt lilla miniliv men imorgon ska vi till Skåne. Thank fucking christ det behövs nåt annat i livet dammit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0