I never promised you a ray of light

Rubriklåt: Halo från one tree hill, en serie jag aldrig sett men jag har låten i min höstlista och Leo hade också hört den sjukt nog
 
Haj från soffan! Den är bäddad vilket är störigt för kuddarna är inte där och då får jag ont i ryggen men jag orkar inte fixa det lol. Starkt. Jag ska ju blåga, och det är faktiskt viktigare säger vi. Igår var en jävla dag, så som tur var sov jag väldigt bra och vaknade utvilad sjukt nog. Jag förberedde inför lektion och donade allmänt, och sen kom Leo. Hon var mitt uppe i kaos så vi tröstade och peppade henne en massa, och jag hoppas att hon mår lite bättre nu. Stackars boll. Vi lagade carbonara och lyssnade på musik och sånt, och sen hade jag lektion. Som vanligt gick vi igenom kickass texter och sen lärde jag ut dialog efter bästa förmåga. Tror mest jag stressade dem helt ärligt, men jag hoppas att det hjälpte i alla fall litegrann. Men efter att ha pratat en hel lektion (typ) fick jag inte vila, för såklart skulle jag prata ännu mer i podd. Det blev ett sjukt rörigt avsnitt och jag vet inte om det blev bra alls, men litegrann kanske vem vet. Det var en myslig kväll i alla fall och vi åt upp tårtan och hade det bra trots kaos och extrem jävla trötthet, och sen sov jag som en sten. Och imorse åkte Leo och nu har vi bara vilat och samlat kraft för att lämna hemmet. Det kommer nog gå...eventuellt. Så det var allt från maj, ses imorgon säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0