I'm smoking again, know how much you hate it, but you weren't here to tell me

Rubriklåt: In a stranger's arms med Léon, för vi pratade om henne ikväll
 
Haj från natten igen! Här sitter vi och Stella tittar på Phil med nån jävla brud som fejkar cancer. Det är hennes faves, och mina också faktiskt. De är bara så wildly unhinged. Men ja, vi har kämpat oss igenom den här dagen och wow vad svårt det var. Min jävla fitt-ångest vägrade ge sig och jag satt mest och kramade mig själv som en tönt. Men vi blekte och färgade mitt dumma hår under mycket poddlyssning, och till slut lyckades vi ta oss iväg mot stan och fest. Det var inte bara fest, utan utklädnadsfest, med tema "klä ut dig till något som börjar på samma bokstav som du." Så vi gick som...Ester och Sherlock! Vi försökte komma på vad vi skulle vara och Ester hoppade upp på mig, och där var det ju! Det var otroligt basic utklädnad, men Stella kattsminkade oss och vi var allmänt söta.
 
Så vi kom fram till festen (Lottas fest var detta, det glömde jag säga) och två personer kom på vad vi var faktiskt! Väl kämpat! Vi spelade mingel-bingo och hängde med random folk, och sen var det middag och vi hade gay-parmiddag med Rasmus och bastian. Vi hamnar alltid själva i ett hörn and I love that for us. Vi pratade om musik och alla fick säga sina topp tre artister, vilket man alltid borde för jag hade ingen aning om att Rasmus hade så bra musiksmak. Bastian också men det visste jag, han har bara musiksmaken "bög". Vi svarade på quiz och höll på, och sen spelade folk beer pong...fast de drack ingen öl? Vad är då poängen jag förstår inte? Vi hejade på folk och Stella var hängig, så vi åkte hem redan vid tio. Stella kände sig dålig för detta men helt ärligt vad tror de, det var en fest utan tårta! Varför ingen tårta hallå? Det är väl olagligt? Men ja sen har vi kramats och skrattat och deeptalkat lite lagom, och nu ska vi sova. jättemycket. Seriöst att bara lämna hemmet tar så mycket av oss nowadays det är inte rimligt. Vi borde skärpa oss. Det kan vi inte men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0