I'm still dreaming in my heart of hearts, but something's changing in my head

Rubriklåt: Save the world med Jason Isbell, en ångest-banger från nya skivan
 
Haj från hemma! Hemma är det bästa att vara ändå måste jag säga. Och ja, igår kom vi hem och direkt hade jag lektion. Så tyvärr märkte jag att zoom har blivit svinkonstigt, så det var fucking kaos, men jag lyckades och vi hade en myslig tid. Det blev mer som en hangout än en lektion, men vi pratade om poesi och lesbiska dikter och det var så jävla fint. Jag har så bra kompisar hallå och jag tror jag kommer göra nästa uppgift själv? Kanske?
 
Och idag har vi verkligen vilat gärnet. Vi har gjort lite sysslor och sånt, men mest har vi chillat. Jag har läst hp och researchat och pågått, och vi har läst en riktigt dålig bok. Seriöst det är en så dålig bok och det är så kul! Vi reagerar på vad som händer och diskuterar hur det skulle kunna göras annorlunda och det är typ första gången jag pratar skriv med Stella sjukt nog? Det är så kul! Vill typ strukturera en kurs helt efter dåliga böcker men det är inte så smart för man ska inte mobba författare...I guess. Men det är så bra för att förstå hur man ska göra att visa vad man inte ska göra! Då lär man ju sig! Men ja vi får se vad den inspirationen leder till. Och nu väntar Stella på att jag ska komma och lägga mig, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0