Jag är varken varken eller eller

Rubriklåt: Världens bästa dåliga exempel med Johan Johansson, en otrolig låt som vi också hörde och hypade i lördags
 
Hej från snälltåget! Jag vill bara hem och är så trött att jag typ inte kan formulera en tanke, men somejävlahow ska jag ha lektion ikväll. Hur ska någon ta mig på allvar när jag knappt kan komma ihåg vad jag heter klokt? Kul. Och tror ni jag vilade igår när jag var så trött? Självklart inte, jag träffade Saga! Vi satte oss på john scott (ansiktspuben även kallad) och reagerade på att de spelade taylor när vi kom in. Det visade sig att de spelade taylor hela tiden vi var där! Tre timmar! Det var så jävla kingigt! Vi drack vin / cider ("jag måste beställa en cider, för jag har betingat det med det här stället" jag älskar Saga) och catchade up. Jag berättade om mina kurser och turns out att en utbildad lärare faktiskt kan hjälpa mycket, för hon löste hela problemet jag har med kursupplägget på en halv sekund. Jag kunde ju också ha tänkt en milimeter utanför lådan men yall know I don't do that. Sen berättade hon thrilling tales om sin usa-resa och sitt nya jobb (fatta att hon är mentor för en klass? vi är actual adults huh) och vi hade så jävla trevligt, men jag höll på att somna hela tiden för jag var så trött lol. Jag försökte i alla fall vara en bra vän.
 
Jag kom hem och vi åt kycklinggryta och sen sågjag och Stella det nya avsnittet av förädarna. Det är så jääävla spännande! Det är final nästa vecka och sen jävlar i gatan är det så mycket bättre! Perfekt program-schemaläggning. Vi åt mer tårta amamam och sen sov vi, och satan vad jag sov. Jag har sovit typ exakt så mycket som jag kunde sova och ändå är jag så törtt nu att jag knappt kan processa någonting. Jag kommer vara uppe ur sängen max tre timmar imorgon skojar fan inte. okej kanske överdriver lite men typ inte. Så det var allt för idag, nu stannar tåget i Nässjö. Solen skiner in på mig och det är mysligt. Jag saknar nässjö är det konstigt? Jag har ju verkligen inget där att sakna. Jag känner ingen som bor där. Jag är inte rimlig. Aja, nu ska jag väl försöka ordna inför lektionen somehow, ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0