Jag har inte listat ut mitt liv än

Det har jag inte, men det var ett citat från sampla second hand faktiskt. Felix säger att han inte har listat ut tonarten än och hans kompis säger det med en obetalbar ton. Love that for him. Och om ni undrar om ångesten har chillat så är svaret: nej! den bråkar och gnäller hela tiden :( vad vill den ens jag har ingen aning! Men igår hade vi en riktig chilldag och jag hade faktiskt inte ångest förrän på kvällen. Vi sov jättelänge och sen tittade vi på Emmas dåliga program, alltså så mycket bättre! Och här är mina takes:
-Ellen! Sjöng en lebblåt! På svenska! Jag vet inte om jag kommer lyssna på den själv, men att den finns är ikoniskt.
-Jonathan är så söt, my heart aches for him men hans låt var bara okej.
-Pegs version av the wedding var gullig och Stella hade den på hjärnan när vi vaknade idag så det är ändå ett högt betyg.
-Om någon ska göra rosa himmel skulle det ändå vara Dogge känns det som. Det var inte bra men Stella var glad för det var en fattiglåt.
-Mapei är ändå badass och hennes låt var den enda gången en översättning till engelska har funkat. Seriöst enda gången.
-Ronny på qx har slutat med sina recensioner tror jag? I miss him!
 
Vi gosade en massa och lyssnade på poddar och sådär, och sen köpte vi mat från brödernas. Det var det bästa ever kände vi och då såg vi sampla second hand och det ska man göra ibland för attbli gladare faktiskt. Vi köpte till och med efterrätt med vår mat, lyx pågick. Men ångesten kom ikapp mig på kvällen som en jävla tönt, och idag är den absolut en grej. Men jag kokade ägg! Nej jag kan inte förklara hur saker jag gjort hundra gånger förut plötsligt är helt omöjliga men så är det nu, så att koka ägg var en enorm grej. but I did it tho! Som en ikon! De var amamam! Och ikväll blir det lektion igen, I can do it! ...säger vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0