"Just det jag har slavar!" tänkte hjälten glatt

Haj från natten och en ångig mem! Jag mår ganska obra just nu, men skit i det, det är ju min tjejas 30-årsdag! Inte längre tekniskt sett, men ändån! Synd då att jag sov som en kratta. Först somnade jag inte alls förrän kanske halv fyra och sen vaknade jag av att Jossan satt igång en video på Stellas dator i vardagsrummet...så jag fick försöka stänga av den. Då märkte jag i och för sig att jag hade fått mens, så det var ju lite praktiskt. Då kunde jag inte somna om, för jag hade inte tagit min jävla medicin så jag drömde fruktansvärda saker om till exempel en död bebis som jag inte kunde sluta tänka på. Stackars lilla bebben! Jag somnade väl om en stund, men sen fick jag ta mig upp för boendestödet. Då satte mensvärken dessutom igång, så ja...det var miserabelt helt enkelt.
 
Men jag sov lite mer och sen var det pottersnack. Därifrån kommer rubriken, för jag skrev ordagrant så i mina anteckningar. House elves hörni it's some serious shit. Vi var som vanligt otroliga (det är ett sånt skämt hur jag alltid skriver allt jättegrovt och han skriver jättediplomatiskt) och det var en bra tid, och sen researchade och tvättade och donade jag. Vi åt maxmat på kvällen (på fölsedagsbarnets request) och sen såg vi the sixth sense som Stellibelli älskar. Satan vad sorglig den är! Om jag grät: Eh ja. Om jag blev rädd: Typ inte, men obehagad litegrann. Mest ledsen. Det är en bra film, men jag förstår inte varför man ska se saker som inte är snälla mot en! Det är taskigt! Men det var mysligt att se en film som är så viktig för henne. Och nu har vi ätit midnattstårta (prinsesstårta forever) (fryst såklart!) och ska väl sova...jag måste göra flera saker imorgon. Det g-å-r inte. Ajaaaa det blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0