Men ni har alltid gett dispanns, jag har fått vara den med huvet någon annanstans

Rubriklåt: Gudförälder med vasas flora och fauna, bara en bra låt idk
 
Haj igen! Här sitter jag som ett soffpaket och sörger att min päronsoda är slut. Jag saknr den. Och ja vad är det nu jag ska blogga om...just det igår hade jag lektion. De hade skrivit fina dikter och det var så roligt! Vi petade i dem och diskuterade att skriva om interna saker, cirkelslut, att skriva om att man inte kan välja vad man ska skriva om och en massa annat. Och sen gick jag igenom dialog med dem och det var spännande, kul att ha samma genomgång med olika grupper och märka vad de reagerar på. Och efter lektionen kollade vi på mer förrädarna såklart och läste dålig bok, och sen sov vi tror jag väl?
 
Idag vilade vi en massa som vanligt, men på kvällen åkte vi till stan och träffade Jonas (Stellas pappa). Vi åt fancy pizza som han gillar (som var jättegod!) och pratade om psykoser, antidepp, rökning vs snusning och allt som har hänt oss sen sist vi sågs. Det var...mycket som hade hänt sen sist, så jag och Stella var lite shook. Vi kom hem och såg klart förrädarna uk och alltså...fucking helll. Vi var helt och totalt i chock över allt som hände och skrek av hype i slutet. Det var det sjukaste slutet ever och alltså jag längtar till Linus har sett klart så vi kan prata om det! Daaamn! Och det var allt från mig ikväll, inte så spännande men så är det ibland. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0